Allposters
 

De status van uw bestelling volgen

U moet beschikken over uw ordernumer en het e-mailadres dat voor die order is gebruikt.
Klik hier om uw orderstatus na te gaan.

< Back

Levering volgen

Voor vragen over uw order is ons klantenserviceteam bereikbaar via telefoonnummer: 020-2623824(lokaal tarief). U kunt ook een e-mailbericht sturen naar bestellingen@allposters.com.
Ons klantenserviceteam antwoordt zo snel mogelijk

< Back

Retour opties

Wij streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren en daarbij is uw tevredenheid 100% gegarandeerd.

Verkeerde of beschadigde artikelen (Foto retour):
Als u een verkeerd artikel ontving of een artikel dat beschadigd is of in slechte staat, kunt u eenvoudig een digitale foto van dat verkeerde of beschadigde artikel en van de verpakking sturen naar retouren@allposters.com. Vermeld a.u.b. als tekst in de e-mail: uw bestelnummer, het vrachtbrief- of artikelnummer, een korte omschrijving van de reden voor retourzending en laat ons weten of u een vervangend artikel wenst of restitutie van het aankoopbedrag. Stuur dit verzoek a.u.b. binnen 30 dagen na ontvangst. Uw verzoek wordt binnen 48 uur verwerkt en u ontvangt een e-mail met het bericht dat de vervanging van uw artikel of de terugbetaling in behandeling is. Wanneer u kiest voor restitutie ontvangt u de kosten van het artikel en de verzendkosten volledig terug.

Overige retourzendingen:
U hebt het artikel in goede staat ontvangen maar bent van gedachten veranderd, geen probleem! Als u het artikel binnen 30 dagen na ontvangst terugstuurt, ontvangt u het aankoopbedrag terug.

Wanneer u ons binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel laat weten dat u van plan bent het terug te sturen, kunt u ook recht hebben op teruggaaf van de verzendkosten. Bij verzendkosten gaat het om het bedrag dat u hebt betaald voor de verzending van de artikelen naar het door u opgegeven afleveradres (bijkomende kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een niet-standaard verzendmethode uitgezonderd). Er vindt geen restitutie plaats van verzendkosten voor, op bestelling vervaardigde, artikelen op maat. Daartoe behoren o.a. ingelijste artikelen, afdrukken op canvas, acryl of metaal, loft art, en Photos to Art [of My Photos] artikelen. Om in aanmerking te komen voor restitutie van verzendkosten (indien van toepassing), moet u de artikelen terugsturen binnen 14 dagen na uw verzoek om teruggaaf.

Verpak de artikelen in de originele koker of doos om ze terug te sturen en voeg het ingevulde Retourformulier bij, dat u vindt op de achterkant van de pakbon bij uw bestelling. Als u van plan bent een artikel terug te sturen, kunt u ons dat ook meedelen per post, fax of e-mail. Vermeld a.u.b. uw naam, postadres, e-mailadres, telefoonnummer, het bestelnummer en het vrachtbrief- of artikelnummer. Ook ontvangen wij graag een korte omschrijving van de reden voor retourzending.

Wees u er a.u.b. bewust van dat de directe kosten voor het terugsturen van de artikelen voor uw rekening zijn. We raden u met klem aan bij het terugsturen van het artikel te kiezen voor een methode waarbij de verzending te volgen is. Als u een artikel retourneert dat gewoonlijk niet per post kan worden teruggestuurd, blijft u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Onderstaande tabel geeft een indicatie van de verzendtarieven:

Soort artikel Soort verpakking Geschatte verzendkosten
Poster / T-shirt / emaille bord / overige kleine artikelen koker / zak / kleine doos 7,50 € - 32,00 €
Muurposter grote koker 13,50 € - 38,00 €
Kleine lijst / artikel op maat kleine doos voor lijst (± max. 70 x 60 x 5 cm) 13,50 € - 38,00 €
Standup / medium lijst / artikel op maat medium doos voor lijst (± max. 90 x 70 x 8 cm) 14,00 € - 45,00 €
Grote lijst / artikel op maat grote doos voor lijst (± max. 105 x 80 x 10 cm) 35,00 € - 50,00 €

Maak a.u.b. een keuze uit onze Retourcentra:
Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom

Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Duitsland
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrijk
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederland

Restituties
Restitutie vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel als door u gebruikt werd bij de aanvankelijke transactie. Dit brengt voor u geen extra kosten met zich mee. Behalve bij gebruik van Foto retour, wachten we met uitbetalen tot we de artikelen terug hebben ontvangen of, als dat er eerder is, tot wij het bewijs van u hebben ontvangen dat u de goederen hebt teruggestuurd.

Omruilen
Wanneer u een artikel in goede staat hebt ontvangen maar u wilt het omruilen voor een ander formaat of een ander artikel, stuur dan a.u.b. het artikel terug op de wijze vermeld bij "Overige retourzendingen" en plaats een nieuwe bestelling.

< Back

Contact opnemen

E-mailadres:

 
Vragen over bestellingen en klantenservice: bestellingen@allposters.com
Gebruik dit contactadres als u een klant bent en vragen hebt over een bestelling of het plaatsen van een bestelling.
   
Bedrijfsontwikkeling: zakelijk@allposters.com
Gebruik dit contactadres als u een klant bent en vragen hebt over een bestelling of het plaatsen van een bestelling.
   
Feedback/suggesties: suggesties@allposters.com
Gebruik dit contactadres als u ons feedback wilt geven over AllPosters.nl . Suggesties worden altijd op prijs gesteld.
   
Marketing: marketing@allposters.com
Gebruik dit contactadres als u een voorstel wilt bespreken op het gebied van marketing, bedrijfsontwikkeling of ons partnerprogramma. Verstuur geen vertrouwelijke informatie.
   
Merchandising: merchandising@allposters.com
Gebruik dit contactadres als u een productleverancier bent en contact wilt opnemen met ons merchandisingteam. Als u een nieuwe leverancier bent, wordt u verzocht een catalogus te verzenden naar het onderstaande adres van de afdeling Merchandising.
   
Partnerprogramma: partners@allposters.com
Op dit adres kunt u terecht met vragen over ons toonaangevende partnerprogramma.
   
Zakelijk programma: zakelijk@allposters.com
Gebruik deze contactgegevens als u een zakelijke klant bent, op zoek naar een compleet aanbod en concurrerende prijzen.
 
Schriftelijk:

 
Betalingen controleren: Order Processing
AllPosters.com
P.O. Box 742124
Los Angeles, CA 90074-2124
   
Retourzending: Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom

Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Duitsland

Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
Frankrijk

Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
Nederland
Telefoon:

 
Hoofdkantoor
Telefoonnummer +1 (510) 879-4700
Faxnummer (510) 588-3915
 
Klantenservice Amerika
Engelstalig
Amerikaanse klanten(Gratis): +1(888)654-0143
Andere internationale klanten: +1(919)277-2172
Spaanstalig
Amerikaanse klanten(Gratis): +1(866)707-7709
Andere internationale klanten: +1(919)597-7014
Franstalig
Klanten in Frankrijk: +1(919)277-2172
Klanten die Canadees Frans spreken(Gratis): +1 (919) 597-7015
Andere Franssprekende internationale klanten: +1(919)597-7015
Andere internationale klanten: +1(919)597-7015
 
Klantenservice Europa
Engelstalig
Klanten in het Verenigd Koninkrijk: 020 8435 6555
Klanten in Ierland +353 21-2439260
Klanten buiten het Verenigd Koninkrijk: +44 (0) 20 8435 6555
Franstalig
Franstalige klanten in Frankrijk: 01 70 70 96 61
Franstalige klanten in de rest van Europa: +33 1 70 70 96 61
Franstalige klanten in Zwitserland +41 (44) 595 94 01
Franstalige klanten in België +32 (9) 277 94 21
Spaanstalig
Spaanse klanten: +34 (0) 931 790 659
Duitstalig
Duitstalige klanten in Duitsland: 089 1437 7605
Duitstalige klanten buiten Duitsland: +49 (0) 89 1437 7605
Duitstalige klanten in Zwitserland: +41 44 595 94 01
Duitstalige klanten in Oostenrijk: +43 720-883182
Italiaanstalig
Italiaanse klanten: 045 4750666
Italiaanstalige klanten in Zwitserland +41 44 595 94 01
Nederlandstalig
Telefoonnummer klanten in Nederland: 020-2623824
Nederlandstalige klanten in België: +32 9 277 94 21
 
**Wij zijn gesloten op de volgende feest- en gedenkdagen:

Pasen
Koninginnedag
Hemelvaartsdag
Independence Day (VS)
Kerstmis
Nieuwjaar

 
< Back

Meestgestelde vragen aan de klantenservice:

Waar is mijn bestelling en hoe kan ik de levering volgen?

Klik hier om uw bestelling te volgen.

Levering volgen

Waar is mijn volgnummer?

Met DHL WorldMail kunt u de levering niet online volgen omdat de levering plaatsvindt per luchtvracht naar het land/continent van bestemming en wordt verwerkt door een lokaal postbedrijf.

In mijn bestelgegevens staat 'Wordt verwerkt'. Wat houdt dat in?

Dit kan verschillende dingen inhouden. Uw betaalopdracht wordt geverifieerd; uw bestelling wordt in ons magazijn verpakt voor verzending; of uw bestelling staat in de wacht omdat wij wachten op bezorging van een artikel voordat uw levering kan worden verwerkt.
Raadpleeg onze Verzendtariefcalculator om orderverwerkings- en levertijden voor uw order na te gaan.

 

Waar moet ik mijn cheque naar toe sturen?

  1. Plaats uw order online en selecteer Betalen per post met cheque of postwissel
  2. Vermeld uw ordernummer op de cheque en zorg dat deze cheque bestemd is voor AllPosters.nl en via een Nederlandse bank kan worden uitbetaald in euro's.
  3. Stuur de betaling per post naar:
    Order Processing Dept.
    AllPosters.com
    P.O. Box 742124
    Los Angeles, CA 90074-2124
Wat is het verschil tussen een poster en een kunstdruk?
De kunstdruk wordt over het algemeen op papier van hogere kwaliteit gedrukt, dat dikker is en vaak meer structuur bevat.

Waarom zijn sommige kunstdrukken duurder?
De meeste duurdere kunstdrukken kunnen, mits niet oversized, een van de volgende of een combinatie van de volgende zijn:
  • Gesigneerd door de kunstenaar: de handtekening van de kunstenaar staat op de kunstdruk.
  • Beperkte oplage: de uitgever of kunstenaar heeft een beperkt aantal exemplaren van elke kunstdruk uitgegeven.
  • Serigraph: een kunstdruk die wordt bedrukt via een sjabloon. Voor elke kleur is een apart sjabloon nodig en wordt inkt van hoge kwaliteit gebruikt.
  • Litho: een kunstdruk die wordt gemaakt door ontwerpen of schrift met een vet materiaal op steen aan te brengen, waarmee vervolgens afdrukken worden gemaakt.

Wat moet ik doen als ik niet kan vinden wat ik zoek?
Raadpleeg het volgende gedeelte: Een product zoeken.

Als nu nog steeds niet kunt vinden wat u zoekt, is het artikel waarschijnlijk niet langer beschikbaar.

Wat is een originele filmposter en een dubbelzijdige filmposter?
Over het algemeen geldt dat originele filmposters slechts in een beperkte oplage worden gedrukt en slechts kort beschikbaar zijn. Originele filmposters zijn vaak in spiegelbeeld bedrukt aan beide kanten.

Wat betekenen H/G, GT en LE/GTE?
HG: een herdruk van een originele poster of print. De afbeelding wordt in zwart-wit afgedrukt en vervolgens door een professionele kunstenaar ingekleurd. In sommige gevallen wijken de kleuren en tinten enigszins af van het origineel.

GT: een print die is ondertekend door de kunstenaar die de print heeft ingekleurd.

LE/GT: een print die een limited edition is en die is ondertekend door de kunstenaar die de print heeft ingekleurd.
Hoe betaal ik een bestelling?

Tijdens het afrekeningsproces worden u de betalingsopties aangeboden die beschikbaar zijn voor uw geografische locatie. Selecteer de gewenste optie en geef ons de juiste factureringsgegevens. Vervolgens zullen we uw order zo snel mogelijk verzenden. De snelste en gemakkelijkste manier om uw order te voltooien is per creditcard.
Online betalen: creditcard
Betalen met PayPal
Kan ik mijn betaalkaart gebruiken als daar het Visa/MasterCard-logo op staat?

Jazeker! Afhankelijk van uw bank, machtigt u de bank het bedrag 'vast te houden' en kunt u zelf niet aan het gemachtigde bedrag komen.

Wanneer moet ik mijn bestelling betalen?

De kosten worden u in rekening gebracht wanneer de artikelen naar u worden verzonden. Als u een bankpas/betaalpas gebruikt, hebt u, afhankelijk van uw bank, mogelijk een machtiging verstrekt waarbij u geen toegang hebt tot het bedrag dat op uw rekening kan worden weergegeven als "kosten".

Accepteert u betalingen met PayPal?

Ja. Selecteer aan het eind de optie 'PayPal' om een betaling te doen met uw PayPal-rekening. Deze betalingsoptie is alleen beschikbaar voor orders met een verzendadres in de Verenigde Staten, Australië, Canada, Frankrijk, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk, waarvoor de totale prijs lager is dan 250,00 €.

Accepteert u betaling onder rembours of een bankoverschrijving?

Momenteel accepteren we alleen creditcards (Visa, MasterCard, en Discover) en cheques of machtigingen van Amerikaanse banken, die betaalbaar zijn in Amerikaanse dollars.

Zijn uw prijzen inclusief btw?

De prijzen op onze website zijn inclusief btw. Btw wordt berekend op goederen die binnen de Europese Unie worden verkocht. Op orders buiten de EU worden mogelijk lokale belastingen, invoer- of douanerechten geheven. AllPosters.nl kan geen verantwoordelijkheid aanvaarden voor heffingen die door andere landen worden ingesteld, omdat het douanebeleid per land verschilt. U kunt het beste contact opnemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie. Houd er tevens rekening mee dat grensoverschrijdende zendingen soms worden geopend en geïnspecteerd door douane-autoriteiten.

Hoeveel tijd neemt een onlinebankoverboeking in beslag?

Meestal duurt het tussen een paar seconden en 2-3 uur voordat AllPosters uw betaling ontvangt. In sommige gevallen kan dit tot wel 5 dagen duren, afhankelijk van uw locatie en de bank.
De tijdsduur van een betaling is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder de verwerkingsprocessen van de bank.

Wat moet ik doen als het langer dan 2-3 uur duurt voordat AllPosters mijn betaling ontvangt?

Als u na 2-3 uur geen afschrijving ziet, is het mogelijk dat uw verbinding tijdelijk is onderbroken toen u uw bankoverboeking met GiroPay, iDeal of Nordea verrichtte. In dit geval kunt u wellicht uw betaling per creditcard verrichten in plaats van per onlinebankoverboeking.
Neem contact met ons op als er problemen blijven optreden. Wij helpen u graag bij het verrichten van uw betaling.

Wat moet ik doen als mijn betaling is geweigerd of mislukt?

Als uw betaling is mislukt, ontvangt u hierover normaal gesproken een bericht.
Het mislukken van de betaling kan diverse oorzaken hebben, zoals permanente verbindingsproblemen, onvoldoende geld op de rekening, time-out van de betalingssessie enz.
Raadpleeg de volgende vraag over andere betaalmethoden als u een andere betaalmethode wilt gebruiken.

Hoe lang duurt een bankoverboeking?

In de meeste landen duurt het 5-10 werkdagen voordat AllPosters uw bankoverboeking ontvangt. In sommige gevallen kan dit tot 30 dagen duren.
De tijdsduur van een betaling is afhankelijk van allerlei factoren, waaronder de verwerkingsprocessen van de bank.
Nadat we uw bankoverboeking ontvangen, sturen wij u een e-mailbericht.

Wat moet ik doen als het langer dan twee weken duurt voordat mijn geld wordt overgeboekt?

Controleer of u het eenmalige referentienummer van de bevestigingspagina en van de door u ontvangen e-mail ter bevestiging hebt gebruikt. Het referentienummer moet zijn vermeld in de titel van uw overboeking. Wij hebben dit nummer nodig om uw betaling te koppelen aan uw account. Neem contact met ons op als u het referentienummer niet hebt ingevuld, het verkeerde nummer hebt gebruikt, of tweemaal hetzelfde nummer hebt gebruikt. U moet het betalingsbewijs kunnen overleggen. Wij zullen u graag helpen om de betaling te vinden. Als u een geldig referentienummer bij uw overboeking hebt gebruikt, controleer dan eerst de volgende zaken voordat u contact met ons opneemt:
1. Controleer of het bedrag is afgeschreven van uw bankrekening. Neem contact op met de bank als dit niet het geval is.
2. Vraag een bevestiging van uw bank dat uw geld is overgeboekt naar de juiste rekening. Het rekeningnummer moet exact hetzelfde zijn als het rekeningnummer dat u hebt opgegeven in uw oorspronkelijke betalingsinstructies (toen u het referentienummer voor uw betaling genereerde).

Als uw betaling is mislukt, ontvangt u hierover normaal gesproken een bericht.

Klik hier als u op een andere manier wilt betalen. Klik op de pagina Bestelling volgen op de koppeling "Bestelling Zoeken" en geef de gegevens voor de nieuwe betaalmethode op.
Of neem contact met ons op door op de koppeling Contact opnemen te klikken.
Ons klantenserviceteam staat klaar om u te helpen.
Visa
MasterCard
American Express
Discover

Waarom kan ik bepaalde posters en prints op uw website niet inlijsten?

De print of de combinatie van print, bijsnijding, passepartout en persing is te groot om in te lijsten. We kunnen combinaties alleen inlijsten als de langste zijde korter is dan 114 centimeter en de kortste zijde kleiner dan 89 centimeter.
Probeer het formaat als volgt te verkleinen:
  • De print bijsnijden
  • Passepartouts verwijderen
  • Een kleinere persing kiezen
  • Een oversized passepartout selecteren

Kunt u een kunstdruk die ik niet op uw website hebt aangeschaft, voor mij inlijsten of op een ondergrond bevestigen?

Helaas, op dit moment bieden wij deze service niet.

Ik wil deze kunstdruk cadeau doen. Kan ik ook een felicitatiekaart toevoegen en komt het pakje wel op tijd aan?

Bij de kassa kunt u aangeven dat uw bestelling een cadeau is en uw persoonlijke bericht toevoegen. Uw bericht wordt afgedrukt op de verpakkingsbon en op de verpakkingsbon staan geen prijzen. Ook kunt u onze gratis e-cards gebruiken. Zoek de afbeelding op onze website en klik op de koppeling "Versturen als gratis e-card". Zo gebruikt u deze gratis service om de geadresseerde te laten weten dat het cadeau onderweg is.

Wat betekenen Bijsnijden en Niet bijsnijden wanneer ik een print inlijst op uw website?

BIJSNIJDEN: als u een passepartout wilt en uw poster/kunstdruk een gekleurde rand heeft, is het gebruikelijk dat de rand wordt bijgesneden en de passepartout tot aan de rand van de afbeelding reikt. In deze gevallen wordt de rand met eventuele tekst daarop verwijderd en loopt de passepartout door tot aan de rand van de afbeelding. Dit betekent dat het uiteindelijke formaat kleiner is dan het formaat van de kunstdruk.


Passepartout tot rand afbeelding

NIET BIJSNIJDEN: als u een passepartout wilt en uw poster/kunstdruk een gekleurde rand heeft, blijft deze rand zichtbaar en reiken de passepartout en lijst tot aan de buitenrand van het bedrukte papier. Dat betekent dat het uiteindelijke formaat dichter bij het formaat van de kunstdruk ligt.


Passepartout tot rand afbeelding

Hoe weet ik wanneer mijn bestelling wordt verzonden?
Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mailbericht met de verzendbevestiging. Als track en trace beschikbaar is, bevat het e-mailbericht tevens het volgnummer of het ordernummer voor luchttransport (als u geen volgnummer of ordernummer voor luchttransport ontvangt, is deze service niet beschikbaar voor uw pakket). Bestellingen worden maandag t/m vrijdag verzonden. Weekends zijn niet inbegrepen bij de verwachte bezorgtijd.

Dit is een cadeau. Krijgt de ontvanger de prijs te zien en kan ik een cadeaukaartje meesturen?
Bij de kassa kunt u aangeven dat uw bestelling een cadeau is en uw persoonlijke bericht toevoegen. Uw bericht wordt afgedrukt op de verpakkingsbon en op de verpakkingsbon staan geen prijzen. Ook kunt u onze gratis e-cards gebruiken. Zoek de afbeelding op onze website en klik op de koppeling "Versturen als gratis e-card". Zo gebruikt u deze gratis service om de geadresseerde te laten weten dat het cadeau onderweg is.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?
De kwaliteit van uw zending heeft onze prioriteit, hetgeen duidelijk blijkt uit de materialen die we gebruiken om onze producten te verpakken:

Als uw bestelling een combinatie van deze artikelen bevat, worden deze in de juiste verpakking afzonderlijk verzonden en worden u geen extra verzendkosten in rekening gebracht.
Posters en kunstdrukken
Opgerold in beschermend inpakpapier en verpakt in een kartonnen koker.

Glanzende foto's en fotokaarten:
Veilig verpakt in een platte 23 cm x 30 cmstandaardenvelop van karton.

Decoratieve spiegels, canvastransfers, artikelen op een ondergrond of ingelijste artikelen:
Bedekt met een beschermende hoes en verpakt in een duurzame kartonnen doos.

Cadeauverpakking:
Tijdens het afrekenen kunt u aangeven dat uw order een cadeau is en een persoonlijke boodschap invoeren. Uw boodschap wordt dan afgedrukt op de verzendingslabel, waarop in dit geval geen prijzen worden vermeld. We bieden momenteel geen cadeauverpakkingsservice.

Kan ik een artikel retourneren als dit niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Wij streven ernaar kwaliteitsproducten te leveren en daarbij is uw tevredenheid 100% gegarandeerd.

Verkeerde of beschadigde artikelen (Foto retour):
Als u een verkeerd artikel ontving of een artikel dat beschadigd is of in slechte staat, kunt u eenvoudig een digitale foto van dat verkeerde of beschadigde artikel en van de verpakking sturen naar retouren@allposters.com. Vermeld a.u.b. als tekst in de e-mail: uw bestelnummer, het vrachtbrief- of artikelnummer, een korte omschrijving van de reden voor retourzending en laat ons weten of u een vervangend artikel wenst of restitutie van het aankoopbedrag. Stuur dit verzoek a.u.b. binnen 30 dagen na ontvangst. Uw verzoek wordt binnen 48 uur verwerkt en u ontvangt een e-mail met het bericht dat de vervanging van uw artikel of de terugbetaling in behandeling is. Wanneer u kiest voor restitutie ontvangt u de kosten van het artikel en de verzendkosten volledig terug.

Overige retourzendingen:
U hebt het artikel in goede staat ontvangen maar bent van gedachten veranderd, geen probleem! Als u het artikel binnen 30 dagen na ontvangst terugstuurt, ontvangt u het aankoopbedrag terug.

Wanneer u ons binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel laat weten dat u van plan bent het terug te sturen, kunt u ook recht hebben op teruggaaf van de verzendkosten. Bij verzendkosten gaat het om het bedrag dat u hebt betaald voor de verzending van de artikelen naar het door u opgegeven afleveradres (bijkomende kosten die voortvloeien uit uw keuze voor een niet-standaard verzendmethode uitgezonderd). Er vindt geen restitutie plaats van verzendkosten voor, op bestelling vervaardigde, artikelen op maat. Daartoe behoren o.a. ingelijste artikelen, afdrukken op canvas, acryl of metaal, loft art, en Photos to Art [of My Photos] artikelen. Om in aanmerking te komen voor restitutie van verzendkosten (indien van toepassing), moet u de artikelen terugsturen binnen 14 dagen na uw verzoek om teruggaaf.

Verpak de artikelen in de originele koker of doos om ze terug te sturen en voeg het ingevulde Retourformulier bij, dat u vindt op de achterkant van de pakbon bij uw bestelling. Als u van plan bent een artikel terug te sturen, kunt u ons dat ook meedelen per post, fax of e-mail. Vermeld a.u.b. uw naam, postadres, e-mailadres, telefoonnummer, het bestelnummer en het vrachtbrief- of artikelnummer. Ook ontvangen wij graag een korte omschrijving van de reden voor retourzending.

Wees u er a.u.b. bewust van dat de directe kosten voor het terugsturen van de artikelen voor uw rekening zijn. We raden u met klem aan bij het terugsturen van het artikel te kiezen voor een methode waarbij de verzending te volgen is. Als u een artikel retourneert dat gewoonlijk niet per post kan worden teruggestuurd, blijft u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. Onderstaande tabel geeft een indicatie van de verzendtarieven:

Soort artikel Soort verpakking Geschatte verzendkosten
Poster / T-shirt / emaille bord / overige kleine artikelen koker / zak / kleine doos 7,50 € - 32,00 €
Muurposter grote koker 13,50 € - 38,00 €
Kleine lijst / artikel op maat kleine doos voor lijst (± max. 70 x 60 x 5 cm) 13,50 € - 38,00 €
Standup / medium lijst / artikel op maat medium doos voor lijst (± max. 90 x 70 x 8 cm) 14,00 € - 45,00 €
Grote lijst / artikel op maat grote doos voor lijst (± max. 105 x 80 x 10 cm) 35,00 € - 50,00 €

Maak a.u.b. een keuze uit onze Retourcentra:
Art & AllPosters
c/o Laser Transport International Ltd
Lympne Distribution Park
Hythe, Kent, CT21 4LR
United Kingdom
Art & AllPosters (Rücksendungen)
p/a Egetra
Herrenpfad-Süd 40
D-41334 Nettetal
Germany
Art & AllPosters (Retours)
p/a Egetra S.A. Transports International
3/5, rue Marc Seguin
95194 Goussainville Cedex
France
Art & AllPosters (Returns)
De Voorde 40
5807 EZ Oostrum
The Netherlands

Restituties
Restitutie vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel als door u gebruikt werd bij de aanvankelijke transactie. Dit brengt voor u geen extra kosten met zich mee. Behalve bij gebruik van Foto retour, wachten we met uitbetalen tot we de artikelen terug hebben ontvangen of, als dat er eerder is, tot wij het bewijs van u hebben ontvangen dat u de goederen hebt teruggestuurd.

Omruilen
Wanneer u een artikel in goede staat hebt ontvangen maar u wilt het omruilen voor een ander formaat of een ander artikel, stuur dan a.u.b. het artikel terug op de wijze vermeld bij "Overige retourzendingen" en plaats een nieuwe bestelling.


Levert u ook naar mijn land?

Wij leveren naar bijna alle landen ter wereld. Wanneer u een bestelling plaatst, voert u op de pagina 'Verzendgegevens' uw naam en adres in. U kunt daar ook uw land selecteren in een keuzelijst. Als uw land niet in de lijst staat, betekent dit dat wij niet naar uw land kunnen leveren.

Is het online plaatsen van bestellingen bij u veilig?

Wij beschermen uw privacy. Als teken van ons commitment zijn wij lid geworden van het AmbironTrustWaves TrustKeeper remote compliance program, zodat wij er zeker van kunnen zijn dat wij voldoen aan de Payment Card Industry (PCI) Data Security Standard. Deze norm wordt ondersteund door enkele van de grootste creditcardmaatschappijen, zoals American Express, Diners Club, Discover, JCB, MasterCard International, Visa International en Visa USA.

Daarnaast beveiligt deze website uw persoonlijke gegevens met behulp van een VeriSign SSL-certificaat. Informatie die wordt uitgewisseld via een adres dat begint met https, wordt vóór de overdracht versleuteld met SSL.

Hoe kan ik bij u bestellen zonder mijn creditcardgegevens op internet te zetten?


Momenteel hebben wij geen mogelijkheden voor offlinebetaling vanaf uw geografische locatie.

AllPosters.nl biedt offline betaling alleen aan klanten in de Verenigde Staten. Ga voor meer informatie over onze betaalmethoden naar Betaalmethoden in het gedeelte Help.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben over mijn aankoop?

AllPosters.nl spant zich in om producten van goede kwaliteit te leveren. Wij bieden u 100% tevredenheidsgarantie!

Als u om een of andere reden niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Het product wordt dan gratis vervangen of u krijgt uw geld terug.

Kijk a.u.b. bij onze Verkoopvoorwaarden voor retour-instructies.

Hoe verwijder ik mezelf uit uw e-mail lijst?
Als U niet langer geïnteresseerd bent in onze PosterClub nieuwsbrieven of andere speciale aankondigingen, kunt U zich afmelden voor het ontvangen van marketing emails door te klikken op deze link of een email te sturen naar Verzoeken@allposters.com met VERWIJDEREN in de onderwerpregel. Uw aanvraag zal binnen 7 werkdagen worden verwerkt en daarna nemen wij alleen nog contact met U op indien dit nodig is voor de behandeling van Uw betstellingen.

< Back